• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 381
Mottagna reaktioner
13 456
Poäng
8 917
MITT HISTORISKA SKULDSALDO SAMT ALLA BETALNINGSANMÄRKNINGAR ÄR BORTA!!!!!!!!!!!!!

Jag gråter nästan. 5.1% i UC-risk. Märk då väl.

Nu försvinner dessutom en förfrågning redan på onsdag midnatt. Då är jag kanske på 4.5% säger vi.
Sen har jag redan betalat mitt Euroloan (krediten) det innebär att jag kommer ner under 2%...

Fy fan vilken jävla lättnad. 10 år av missärr....

Nu är det nära!!!!!!!!!!
 

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
MITT HISTORISKA SKULDSALDO SAMT ALLA BETALNINGSANMÄRKNINGAR ÄR BORTA!!!!!!!!!!!!!

Jag gråter nästan. 5.1% i UC-risk. Märk då väl.

Nu försvinner dessutom en förfrågning redan på onsdag midnatt. Då är jag kanske på 4.5% säger vi.
Sen har jag redan betalat mitt Euroloan (krediten) det innebär att jag kommer ner under 2%...

Fy fan vilken jävla lättnad. 10 år av missärr....

Nu är det nära!!!!!!!!!!

När sista månaden av historiskt skuldsaldo försvann hoppade du alltså från 20 till 5, right?! Det biter så jäkla bra alltså.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 381
Mottagna reaktioner
13 456
Poäng
8 917
Det sjuka är att jag hade maj 2017 synligt men det försvann nu för en timme sedan....
Mitt betyg när det försvann gick ifrån 20.1% till 5% och då hade jag maxat kreditkort plus en UC-förfrågning som försvinner...
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
MITT HISTORISKA SKULDSALDO SAMT ALLA BETALNINGSANMÄRKNINGAR ÄR BORTA!!!!!!!!!!!!!

Jag gråter nästan. 5.1% i UC-risk. Märk då väl.

Nu försvinner dessutom en förfrågning redan på onsdag midnatt. Då är jag kanske på 4.5% säger vi.
Sen har jag redan betalat mitt Euroloan (krediten) det innebär att jag kommer ner under 2%...

Fy fan vilken jävla lättnad. 10 år av missärr....

Nu är det nära!!!!!!!!!!
Grattis!
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
MITT HISTORISKA SKULDSALDO SAMT ALLA BETALNINGSANMÄRKNINGAR ÄR BORTA!!!!!!!!!!!!!

Jag gråter nästan. 5.1% i UC-risk. Märk då väl.

Nu försvinner dessutom en förfrågning redan på onsdag midnatt. Då är jag kanske på 4.5% säger vi.
Sen har jag redan betalat mitt Euroloan (krediten) det innebär att jag kommer ner under 2%...

Fy fan vilken jävla lättnad. 10 år av missärr....

Nu är det nära!!!!!!!!!!
Kul! Hoppas då att UC är lika snabba med kredituppdateringen som de var nu i april.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 381
Mottagna reaktioner
13 456
Poäng
8 917
Kul! Hoppas då att UC är lika snabba med kredituppdateringen som de var nu i april.

Yes! Nu blir utmaningen att ta lånen...Vet inte alls vilken strategi jag ska ha.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Yes! Nu blir utmaningen att ta lånen...Vet inte alls vilken strategi jag ska ha.
Tror det ordnar sig hur du än gör. I början kommer det alltid finnas långivare som ger dig lösenkravsfria lån via förmedlare. Inte till bästa räntan men helt ok.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Grattis!
Gör nu inget ogenomtänkt eller förhastat.
Noga, välgenomtänkta beslut. Glöm inte hur jävla jobbigt allt varit. -:)
 

Laika

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
20 Maj 2017
Meddelanden
362
Mottagna reaktioner
282
Poäng
437
MITT HISTORISKA SKULDSALDO SAMT ALLA BETALNINGSANMÄRKNINGAR ÄR BORTA!!!!!!!!!!!!!

Jag gråter nästan. 5.1% i UC-risk. Märk då väl.

Nu försvinner dessutom en förfrågning redan på onsdag midnatt. Då är jag kanske på 4.5% säger vi.
Sen har jag redan betalat mitt Euroloan (krediten) det innebär att jag kommer ner under 2%...

Fy fan vilken jävla lättnad. 10 år av missärr....

Nu är det nära!!!!!!!!!!
Wow! Otroligt starkt jobbat Terry och bäst av allt att du också tagit tag i det dom ledde dig dit du har varit Stort grattis!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp